wtorek, 28 lipca 2015

Lato w Forcie Pinta!

Hej!
Jestem na wyjeździe, siedzę w hotelu, za oknem powódź... Nie wzięłam komputera ale wchodzę na facebooka i patrzę: "O nowe rzeczy na SSO! Chyba napiszę o tym na blogu skoro WiFi tu jest 😊"
WSZYSCY a także osoby bez Star Rider mogą wykonać nowe letnie misję na plaży w forcie pinta! Możemy też pomóc w organizacji nowego wyścigu na plaży i miejsca na plaży gdzie będziemy mogli tańczyć! Jak juz mówiłam, do tych misji ma dostęp każdy. Jedynym ograniczeniem jest to że musimy mieć zaliczoną misję gdzie robimy zdjęcia dla Jamesa z fortu pinta a to zadanie też jest dostępne dla każdego 😃 . Nie mogę wkleić aktualizacji bo piszę na telefonie więc jak chcecie dowiedzieć się więcej wyjdzie na FB lub po prostu na stronę StarStable. Com! Jeśli ktoś to czyta w moim przyszłym a w waszym teraźniejszym czasie i już byliście ( w waszym przeszłym czasie ) na SSO to koniecznie skomentujcie co sądzicie o aktualizacji!
Muszę już skończyć ale może mi się uda dziś zrobić jedna rzecz którą pytam wam niedługo na blogu!
papa,
Kara 😊


Ps: Upss! Nie opublikowałam wtedy kiedy to napisałam. jestem już w domu :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz