niedziela, 20 grudnia 2015

CZTERY NOWE KODY!!!

Cześć wam!
Nie dostałam o tym żadnego maila ani nie widziałam info. Ale na jednej stronie z kodami do SSO na facebooku znalazłam wpis o czterech nowych kodach! Niestety wszystkie są na tylko 25 SC co razem daje tylko 100 :c komuś jednak mogą się przydać więc oto i one:

-  JOY
- LOVE
- PEACE
- TOGETHERNESS

A więc możemy się wzbogacić o 100 SC może ktoś zbiera na jakiegoś konia? Ja zbieram na Islanda.
Wczoraj byłam od 18 do 1 w nocy na imprezie przedświątecznej.  Z moim bratem Mateuszem, Mateuszem w moim wieku, inną małą Karolinką która cały czas wymyślała ,ze jesteśmy parą i jej młodszym bratem Filipkiem. Szaleństwo nie?
A wy byliście już na jakiś świątecznych imprezach? Co robicie na SSO? Ja szukałam gwiazdek i mam 89 na 89 xD i Renifera też mam. Może dam parę zdjęć na nim :D
Papa!
Cadence

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz