czwartek, 14 kwietnia 2016

Foki, Nowy Teren już wkrótce!

Cześć i czołem, kluski z rosołem!
Nie odzywałam się, bo ostatnio nie było żadnych ciekawych aktualizacji. W końcu, zespół SSO zapowiedział coś ciekawego!

Góra Lodowa!

Foki najlepszym dodatkiem do siodła!

Na brzegi wyspy, znowu zawitała Góra Lodowa, a co za tym idzie Foczki! Ja jestem już zaopatrzona w białą foczkę o imieniu Snow :)


Lodowe ubrania!?
Sprzedawca fok, postanowił zwiększyć swój interes, więc na lodowcu założył sklep z ubraniami!

Targ koni
Targ koni rozkłada się w Srebrnej Polanie.



Kolejny Teren!!! :o

Czytaj po obejrzeniu c:

Podejrzewam ,że będzie to teren mniejszy niż Epona, bo nie dodaliby w tym samym roku. Tak czy siak, zespół miał świetny pomysł z dzikimi końmi, kamienną budowlą (obstawiam Stonehenge nr 2), muzyką i samym wyglądem miejsca *o*
Jak widać na wideo można się tam dostać łodzią w FP, więc jest szansa, że nowy teren będzie dostępny dla osób bez Star Rider!



Zanim się z wami pożegnam, mam jeszcze jedno pytanko:


Star Stable w Polsce!
Będziecie?
Ja oczywiście, będę miała na karteczce nazwę Cadence Watergirl. Tylko się nie przestraszcie, jak zobaczycie moją twarz :P

To już wszystko na dziś!
Cadence

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz