sobota, 22 sierpnia 2015

I jest! 1 odc! Olimpijscy Jeźdźcy

Heja! Heja!

Mam bandicama! Pierwszy odcinek mojego serialu pojawił się już na YT. Właściwie to można go nazwać zwiastunem ale jest! Niestety nie mogłam dodać żadnej ścieżki dźwiękowej. Teraz mogę wam powiedzieć nieco więcej.

Serial będzie połączeniem fabuły Star Stable i Percy'ego Jacksona :D będzie składał się z czterech sezonów. W pierwszym główną bohaterką będzie moja postać. W drugim Avery Pinkhall a w trzecim to się okaże bo ta osoba pojawi się dopiero w drugim sezonie. Czwarty to będzie już taki gdzie postaram się aby wszystkie miały tyle samo uwagi poświęconej w tym ostatnim sezonie.
A oto link:
https://www.youtube.com/watch?v=a1HjTV0dCt0

Wiem ,że nieprofesjonalnie ale nie mam jeszcze porządnego programu do edycji i nie znalazłam dobrej muzyczki która mogłaby zastąpić dźwięki z gry.

Mam nadzieję ,że mój pierwszy filmik ( Z resztą pierwszy na YT ) Wam się spodoba.

To było takie obwieszczenie. Ja już kończę.
Papa!
Kara.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz