poniedziałek, 17 sierpnia 2015

I po wyjeździe...

Hej!

Przedwczoraj około 2 w nocy, wróciłam do domu z 4-dniowego wyjazdu w góry. Fajnie było ale brakowało mi SSO... Nie będę wklejała zaległych aktualizacji ale powiem wam co nieco o tym co się dzieje na moim prywatnym SSO jak i wieści z serwera i facebooka.

Zaopatrzyłam się w nowe konie :D

RavenQueen - Fryzyjski z Fortu Pinta.

GoldGirl - Izabelowata czystej krwi arabskiej.

CoolAngel - Brązowy ulepszony morgan :3

To jest wiadomość jeśli chodzi o moje prywatne SSO.


A na serwerze:
W jesień: misje z Anną, ostatnim zaginionym jeźdźcem dusz i nowa lokalizacja o czym powiedziała mi dziś pani Ola, " a co to za miejsce wie tylko support " a tak na prawdę co to jest za miejsce, wie każdy kto ogląda filmiki o SSO na You Tube! XD.
Jeśli jeszcze nie wiecie co to za miejsce bo nie znaleźliście odpowiedniego filmiku to dowiecie się jeśli obejrzycie filmik do którego zaraz podam wam link :D.

https://www.youtube.com/watch?v=VLq1-7lPHzM

UWAGA!!! TO NIE MÓJ FILMIK!!!

Niektórzy twierdzą ,że to bug ale przecież gdyby to graficy SSO tego nie stworzyli to nie byłoby to tak rozbudowane. Każdy może się domyślić ,że to Urodzajne Hrabstwa będą nowym terenem!

A dowodem jest to ,że teraz ( Po nakręceniu tego filmiku ) jeśli się ogląda podobne inne to można zobaczyć ,że czasem się pokazuje w prawym górnym rogu znaczek oznaczający nową lokalizację ( To wypatrzyłam na innym filmiku ) Sama jeszcze nie byłam w UH. Może to zrobię na innym koncie ale dopiero wtedy gdy będzie weekend darmowego SR bo nie chcę kupować nowego SR tylko po to żeby je obejrzeć. A mojego głównego konta, nie chcę ryzykować bo może coś się zmieniło od nagrania ostatniego filmiku  i teraz blokują konto jak się tam wejdzie więc wolę nie ryzykować.
A teraz lecę bo muszę się zaopiekować końmi z tego innego konta :D
Napiszę w krótce.
Kara



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz