środa, 9 marca 2016

Poszukiwanie tęczy! & Star Stable Show + "Kim jestem? 3"

Hey Yo!
W tym tygodniu aktualizacji, mamy POLOWAĆ NA TĘCZĘ niestety nie mogę wam pokazać jak to się odbywa bo skończył mi się SR. Jest jednak nowy odcinek Star Stable Show, w którym jest to mniej-więcej pokazane.
Nowy odcinek znajdziecie tutaj:
Nie jest to chyba bardzo łatwe zadanie, ponieważ Pani Matildzie nie udawało się pohamować języka tak była przejęta swoimi porażkami. A dla was to trudne?  Piszcie w komentarzach!

A oto miejsca gdzie możecie znaleźć tęczę:
  1. Dolina Złotych Wzgórz
  2. Posiadłość Dew w Eponie
  3. Zapomniane Pola
  4. Jezioro Valedale
  5. Pola Everwind
  6. Złote Pola
  7. Jodłowy Gaj
 Jak było w filmiku, można je znaleźć w Jorvik od 7:00 do 22:00
Tęcza pojawia się co pół godziny, w jednym ze wspomnianych wcześniej miejsc i zostaje tam dwadzieścia minut, po czym znika. Naszym zadaniem, jest znalezienie złota dla skrzata Chauna.


To chyba tyle z aktualizacji, więc dodaję kolejną część "Kim jestem" zaczynamy.

Choć znamy się od niedawna, to ufam ci bezgranicznie,
Pomogłaś mi się wydostać z Pandorycznych sideł,
Ty niesiesz światło, ja niosę Harfę,
Uratujemy Jorvik, gdy pozna zagładę,
Kim jestem?


Ktoś wie? Piszcie w komentarzach!

To już chyba wszystko na dziś, postaram się być bardziej aktywna na blogu, ale nic nie obiecuję.
Do napisania!
Cadence

5 komentarzy: