wtorek, 8 marca 2016

Teoria - Kminy o G.E.D

Cześć i czołem, kluski z rosołem!
Wróciłam z paroma new'sami i ja obiecałam jest też teoria. Newsy będą w oddzielnym poście, a teraz pomyślimy: jakie są prawdziwe plany G.E.D? Czy współpracują z Dark Core? Co ich jeszcze powstrzymuje?



Ten kto czytał teorię Pauli Wolf i Sylvie Pinkhome  Wrota do podziemi Przeze mnie nazwaną Teoria Gwiazd Jest przekonany ,że G.E.D i Dark Core ze sobą współpracują. Ja też tak myślałam, dopóki nie zrobiłam nowych zadań w Eponie. Dlaczego? Dam wam screena z mojego nagrania gdy robiłam te misje:
Pierwsze co mi przyszło do głowy gdy przeczytałam "Darkonium" to "kryształ Pandoryczny". W końcu jest to bardzo cenny surowiec, który pozwalałby im bardzo szybko kopać. A nazwa Darkonium mogła wziąć się nie od pani Drake, ale od "Dark" czyli "ciemny" mroczny" albo od nazwy organizacji Dark Core.
 Po słowie "konkurentów" przyszło mi do głowy Dark Core. Jeśli Darkonium to rzeczywiście kryształ Pandorii (Jest na to jeszcze więcej dowodów w następnych tekstach) to DC przestało go używać do wiercenia po wydarzeniach na Jeziorze Valedale. Sądzę, że G.E.D pragnęło takiej mocy i wysłało do Dark Core jakiegoś szpiega, który się dowiedział ,że Darkonium było wydobywane w Górach Szarej Rosy. Ostatnie zdanie Hermana w tej chmurce: "Ale stało się coś, kiedy ich wiertła..." dam kolejną chmurkę abyście się dowiedzieli.
I to jest kolejny dowód na to ,że Darkonium to kryształ Pandorii. Fioletowy dym. Z czym w SSO to się wam kojarzy? Właśnie! Z Pandorią. A skora ta mgła ich zaatakowała, jest to kolejny dowód na to ,że nie są przyjaźnie nastawieni wobec Dark Core.
Jak zgaduję, jedyne co powstrzymuje G.E.D przed zdobyciem Darkonium, jest owa mgła i samo Dark Core.
Teraz Cadence przecina pręty, nie udaje jej się.
Jakie są firmy oprócz G.E.D które mogą chcieć Darkonium? Mi przychodzi do głowy tylko Dark Core którzy nie chcieliby aby ktoś przejął ich skarb rodem z Pandorii.
Brr...
To tyle z zrzutów ekranu i tyle z teorii. Mam do was pytanie: Myślicie jak ja ,że Darkonium to kryształ Pandorii? I czy tak jak ja twierdzicie ,że Dark Core jest ich konkurencją? Czy twierdzice ,ze jest jeszcze inna organizacja o której nie wspominano dotąd w grze? Piszcie w komentarzach!
Do napisania!
Cadence

2 komentarze:

  1. Nawet mi to głowy nie przyszło. Zawsze myślałam, że Dark Core i G.E.D. pracują razem. A jednak mogą być przeciwnikami... Super Teoria!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwaga:przeczytaj,jest napisane Drakonium

    OdpowiedzUsuń