środa, 7 października 2015

DUD bez mgły!

Hej!
Razem z Darkkiss użyłam buga aby zrobić DUD bez mgły. Jak go zrobić, powiem na końcu posta. Najbardziej ciekawiła mnie dolina zamarzniętej mgły. Zobaczcie jak było:

Na początku zwiedziłam resztę DUD

Ten most to chyba ten prowadzący do przepaści popiołów...





Pierwszy rzut oka na Dolinę Zamarzniętej Mgły



Zaciekawiło mnie też drzewo w Dolinie Zamarzniętej Mgły. Podobno jest ono kolejnym pradawnym drzewem. A najdziwniejsze jest to ,ze z niektórych perspektyw, nie było zamarznięte.

Za przykład tu. Może to błąd graficzny a może drzewo udaje zamarznięte bo myśli ,ze jesteśmy ci od Garnoka?


Na poprzednim zdjęciu było widać górskie dróżki. Weszłam na jeden z sopli i tak prezentuje się cała dolina:





A przy tym zdjęciu wracamy do teorii raju w DUD. Według mapy, te dziwne zjawisko jest w pobliżu miejsca w którym powinien być ów raj! Potwierdza to ledwo zauważalny różowy błysk na śniegu.


A tu schodząc po soplach na jeden z lodowych słupów, zobaczyłam gwiazdkę:



I teraz najciekawsze...
Te zakrzywione sople, wyglądają jak zęby lub pazury. Ale przecież Garnok ma postać ośmiornicy! Może to jego macki?
Jak myślicie?

A teraz jak zrobić bug:

1 - Jedziemy do ujeżdżalni, zostawiamy konia w wejściu ,żeby belka była między jego przednimi a tylnymi nogami.

2 - Schodzimy z konia i idziemy pieszo aż do DUD. I to jest prawdziwa mordęga -.-

3 - Na początku mgła jest normalnie. Można dostać zawodu. Ale gdy wejdziemy do windy i na konia ( Bo pojawi się obok nas gdy wejdziemy do windy ) Mgła zniknie.

4 - EKSPLORUJ ŚNIEŻNĄ DOLINĘ!

Dlaczego według mnie warto używać tego buga:
1 - Nie możemy zostać zblokowani bo nie dostajemy się na nieodblokowane tereny.

2 - Ułatwia nam to rozgrywkę w Dolinie.

3 - Można podziwiać piękno Doliny.

I co myślicie o tym błędzie gry? A przede wszystkim o drzewie i "mackach"?
Kara

3 komentarze:

  1. Fajnie. :D Chociaż według mnie Dud lepiej wygląda z mgłą. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, wtedy jest bardziej tajemnicze :D Chodzi mi o ułatwienie rozgrywki. :)

      Usuń