poniedziałek, 5 października 2015

Poniedziałkowy Teaser!

Hej!

Wiem ,że późno, wróciłam z dodatkowego angielskiego. A oto - Zamiast poniedziałkowego uśmiechu zapowiedź koni rasy Shire!

https://www.youtube.com/watch?v=DaRaGqLPO-k


A najbardziej mnie podjarało to:
Na tym zdjątku są jeszcze dwa inne konie, ten biały po środku to może być Morgan ale tego ostatniego nie kojarzę. Może to ulepszony kuc? A może to mustang albo Halfinger  ja nie poznaję XD no bo każdy twierdzi ,że to dwie rasy mają być dodane oprócz Shire i to prawda a ja się nie znam na rasach? XD Zobaczymy! Ale jeśli te dwa to nowe rasy, stawiam ,że biały to Halfinger  a mały to mustang. Jak myślicie?
Nie wiemy jakie będą pozostałe rasy ale Shire mają się pojawić w Środę!
I zauważyłam też ,że cały teaser jest nagrywany po drugiej stronie mostu. Czyli prawdopodobnie tam będą sprzedawane. A dwie pozostałe rasy, według mnie zostaną dodane wraz z zamkniętą częścią UH.
Co myślicie o tych koniach?
Kara

3 komentarze:

  1. ten biały to morgan a ten biały to kucyk jorvik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oba te podejrzenia były we wpisie. Kucyk chyba też wkrótce przejdzie metamorfozę :D. Przepraszam za to, że jestem słaba w rozpoznawaniu ras, ale jak pisze w zakładce "Ja na SSO i w realu" nie ogarniam ras koni, bo cała moja wiedza o nich jest z książek ;) A teoria nie równa praktyce.

      Usuń
  2. ten biały to morgan a ten mały to kucyk jorvik

    OdpowiedzUsuń