środa, 28 października 2015

Czas na Halloween! Tajemnicza dziewczynka w Lesie złotych Liści...

Cześć wszystkim!
Halloween zawitało do Star Stable! Stare dobre misje zostaną ale będą też nowe!
Zacznijmy od tych starych:

Przerażająco przerażająca moda!
Stoiska z potwornymi ubraniami pojawiły się w Jorvik i Jorvik City Plaza!
Możesz też kupić wyjątkowy, straszny makijaż!


Nieludzko przerażające prezenty w zawodach wyławiania jabłka!
Niesamowite prezenty w miejscach do łowienia jabłek!



Smutne duchy potrzebują pomocy!
Niestety Pogromcy Duchów nie mają swojego biura w Jorvik, dlatego nadszedł czas na nowe wyzwanie. Na całej wyspie znajdziesz smutne, małe duszki, które potrzebują Twojej pomocy. Jeśli chcesz je znaleźć, wsłuchaj się dobrze w dźwięki. Duchy dzwonią, ponieważ chcą zwrócić Twoją uwagę i uzyskać pomoc! 

Zgarnij ducha!
Zgarnij ducha!

Kiedy raz je usłyszysz, spróbuj je znaleźć! Zostają niewidzialne, dopóki nie zbliżysz się na odpowiednią odległość i BUU! Pojawiają się przed Tobą. Jeśli je znajdziesz, na pewno będą się one chciały odwdzięczyć i otrzymasz coś uroczego dla Ciebie lub Twojego konia! Nagrody w tym roku są całkowicie nowe! 

A teraz coś nowego! 

Mrożące krew w żyłach nowe zadanie!
Rob i Bob żeglowali przez jakiś czas i przywieźli coś, co wydaje się trochę dziwne i przerażające… Pojedź do Doliny Złotych Wzgórz i sprawdź co się dzieje, ale bądź ostrożna! Nie jest bezpiecznie w Lesie Złotych Liści. Przynajmniej nie kiedy ona tam jest.

Wygląda jak zwykła dziewczyna...
Wygląda jak zwykła dziewczyna...

Podobno zadanie jest przerażające ale nie sądzę by było straszniejsze niż misje z Pandorią, czy Aideen... Jednak młodsi gracze mogą odpuścić.
Nowe zadania są dostępne jeśli mamy Star Rider i pomogliśmy przemytnikowi Bobowi wydostać się z wody po upadku.
Teraz sobie przypomniałam to zadanie i było dużo śmiechu :"D 

Jak myślicie kim jest ta dziewczynka? Czemu dali to zadanie w DZW gdzie nie wszystkie osoby, nawet ze Star Rider mają dostęp? Czy ta misja jest dostępna po pomocy Bobowi bo do tego czasu wykonaliśmy większość misji związanych z głównym wątkiem gry? z Czy to ,że za dziewczynką jest szczelina Pandorii to zwykły przypadek? Nie powiedzieli ,że to zadanie jest dostępne tylko podczas Halloween... Jestem marzycielską osobą ale mam prawie pewność ,że to będzie miało związek z Pandorią itp.

Jak o tym myślę... Ci co odblokowali Dolinę Złotych Wzgórz, pamiętają pewnie ,że brama była zamknięta bo podobno na jesień i zimę w dolinie pojawiają się złe duchy i demony. Zastanawiałam się dlaczego po odblokowaniu doliny brama nie jest zamykana na tę porę roku. Czy tym razem będzie inaczej!?

Na te wszystkie pytania postaram się odpowiedzieć jutro. Dziś nie mam Star Rider a bez sensu kupować jak do wieczory tylko trzy godziny. Właściwie to już jest ciemno.

Co myślicie o nowych zadaniach? Czy to wasze pierwsze Halloween w SSO?
Do napisania!
Kara

6 komentarzy:

  1. Pjona xD Taka jak ja, we wszystkim się doszukuje, wszystko zgłębia... Opiszesz te questy plis :'( Ja może i jestem LT ale mam 12 level i gram od listopada 2014. Zbliża się rocznica :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chcesz opisy tych misji musisz zaczekać do środy ( Po aktualizacjach ) i trzymać kciuki że dadzą dodatkowy tydzień na te misje. Do dziś nie mogłam kupić SR a boję się że jak kupię dziś lub jutro to okaże się że czas na misje minął a na najbliższe aktualizacje dadzą nic ciekawego i kasa pójdzie na marne. Szukalam na You Tube filmów z tych misji ale nie znalazłam. Ale jeśli w następnym tygodniu te zadania nadal będą dostępne to oczywiście je opiszę ;)

      Usuń
    2. Pjona! :D Narazie nie robiłam ale, wiem tylko że nie miałam racji że to jest rozwinięcie wątku. Chociaż przez tą szczelinę myślę że jeszcze spotkamy tą małą. Ta moja wyobraźnia... I to moje że...

      Usuń
    3. Jednak zaryzykowałam i kupiłam dziś. Właśnie je robię :D

      Usuń
    4. OK
      OK
      OK
      xD
      Cekam cuekam xd
      Ta Twoja i moja wyobraźnia! Będziesz nową Echo, nową Amelie Eveningson!

      Usuń
    5. Troszku to potrwa bo komputer nie chce się połączyć z Internetem, muszę zrestartować router.

      Usuń