środa, 4 listopada 2015

Kontynuacja Halloween!

Hej!
W tym tygodniu kontynuacja Halloween! Teraz w srebrnej polanie dostępne są trzy nowe rzeczy! Poszukiwanie kotka radnego, targ i...

Uwaga! Nadszedł czas na Pociąg Duchów...
Uwaga! Nadszedł czas na Pociąg Duchów...

Oszałamiająca przejażdżka czeka na Ciebie, jeśli jesteś Star Rider i masz dostęp do Zamku Srebrnej Polany. 
Brzmi przerażająco... a tajemnicza dziewczynka nadal czeka w lesie złotych liści.  Mam w wersjo roboczej opis misji z nią, nie zrobiłam całego bo miałam problem z internetem.
Życzę wam miłej zabawy! Zaraz wchodzę na SSO i przy okazji nagram pierwszy Let's play!.
Pozdrowionka!
Kara

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie... Z resztą nic z tego bo mi net nie działa na kompie.

      Usuń
    2. Przykro mi ale w Dolinie Złotych Wzgórz komputer mi się wyłącza ( DZW ma wiele miejsc z wymagającą grafiką a na dodatek dziewczynka roztacza wokół siebie mroczną aurę która jeszcze bardziej wzmacnia wymagania) więc póki nie znajdę źródła tego problemu bo na pewno nie chodzi tylko o grafikę to nie mogę tego opisać. Dodam tylko post wyjaśniający fafułę ale bez opisów wszystkich misji.

      Usuń