piątek, 13 listopada 2015

Star Stable Show odc 1, Epona zaległe tematy.

Hej!
Co tam u was? Miałam napisać we wtorek ale nauka mnie goni... Pisze teraz z biblioteki szkolnej. Niedługo mam lekcje więc napiszę krótko.

STAR STABLE SHOW!
Na You Tube jest nowa seria star stable show! Jest tam mowa głównie o nowym terenie, odpowiedź na dwa pytania zadane pod zapowiedzią serii i małe zwiedzanie biura. Możemy też zobaczyć panią Olę.( ciecie ) jestem w domu :P

Przedstawiam wam Matildę ze Sztokholmu która co tydzień będzie dla nas nagrywała Star Stable Show!


Zajawka! Więcej o nowym terenie w najbliższą środę!

AKTUALIZACJE
Halloween się skończyło. Nadal możemy pomóc radnemu w znalezieniu jego kotka. Nowe zadanie to zrobienie latawca dla Freji.

ZMIANY CEN
Ze względu na rosnącą ilość graczy, przy czym trzeba zatrudniać nowych pracowników zmieniły się ceny zakupów Star Rider i Star Coins. Oto i one:
STAR RIDER

STAR RIDER PRZEZ TELEFON
STAR COINS:
STAR COINS PRZEZ TELEFON


EPONA!
Na stronie SSO jest także wywiad na temat nowego terenu. Nieodkrytej części UH. EPONIE.
Co skrywa dowiecie się w wywiadzie który zaraz wkleję. Podkreślę teksty których temat poruszę później.
Witajcie przyjaciele! W tym specjalnym nowym artykule, prezentujemy wywiad z 
Hannes Kristofersonem, głównym designerem gry Star Stable!

Przejdźmy od razu do pytań, które wszyscy mają na ustach!

Hey Hannes! Dzięki za rozmowę. Chcielibyśmy dowiedzieć się nieco więcej o nowym terenie. Musisz powiedzieć nam wszystko...

Witajcie! Dzięki, że mogę być z Wami, świetnie jest rozmawiać bezpośrednio z graczami i fanami. Cóż mogę powiedzieć o nowym terenie? Większość osób wie, że jest to południowa część Urodzajnych Hrabstw, ale prawdziwa nazwa tego obszaru to Epona! Oczywiście teren ten to południowa część UH,a el teraz znacie jego prawdziwą nazwę! 

Podgląd na Nową Grań!
Podgląd na Nową Grań!

Epona brzmi niesamowicie! Możesz powiedzieć nam więcej o nowych miejscach i miastach? Co z Fortem Maria?

Jasne! Znajduje się tam małe miasteczko Nowa Grań, trochę przerażające Lustrzane Bagna oraz wioska Księżycowy Sierp. Fort Maria jest nadal zablokowany i nikt nie miał do niego dostępu przez lata. Wśród mieszkańców krąży plotka, że kto przekroczył mury fortu, nigdy z niego nie powrócił...

Tajemnicze Lustrzane Bagna...
Tajemnicze Lustrzane Bagna...

Brzmi to jak masa nadchodzącej przygody! Jakie postacie spotkamy na naszej drodze?

Znajdziecie tam masę nowych postaci oraz rodzin, a jeśli myśleliście, że Bobcat Girls to jedyny klub jeździecki na wyspie, nic bardziej mylnego. Powiedzmy, że nie są one same! Nowe ekscytujące zadania związane z G.E.D., które będą rozwijać dalszą historię Star Stable, a także niesamowite zwroty akcji, niespodzianki i nowe twarze pojawią się w Jorvik!

Nowy teren! Nowe zadania! Błagamy, zdradź nam coś na temat funkcji prowadzenia konia! 

Hahaha, oczywiście! Jak wspomnieliście jest to funkcja prowadzenia konia, który będzie podążął za postacią, delikatnie prowadzony za ogłowie. Jedyne co mogę powiedzieć: miejsce oczy szeroko otwarte na nadchodzące zapowiedzi. Może wcześniejszy prezent świąteczny? Hahaha, zobaczycie!!

Dziękujemy bardzo Hannes! Świetnie się z Tobą rozmawiało. Zawsze miło jest zajrzeć, co dzieje się po drugiej stronie monitora! 

Dziękuję bardzo! Mam nadzieję, że wszyscy czekają niecierpliwie na na otwarcie Epony.

Epona! Już wkrótce!
Epona! Już wkrótce!

A wiec zaczynamy. Pierwsze co podkreśliłam to NOWA GRAŃ. 
Od ujawnienia tych szczegółów o Eponie dużo mówi się o "Wyścigu przez nową grań" którą możecie znaleźć na liście wyścigów. Pozwoliłam sobie ściągnąć zdjęcie z bloga Melissy Seahall. Na stronie soundcloud.com są też piosenki które zapewne będą przy wyścigach.


























https://soundcloud.com/wingboot/sets/star-stable-horse-racing

Na zdjęciu możemy też zobaczyć kawałek nowej grani. Według mnie ona ze wszystkich lokalizacji w SSO przypomina prawdziwe miasto.
Podgląd na Nową Grań!
Niestety nic więcej o niej nie wiemy. Kto i co się tam kryje?

Teraz czas na LUSTRZANE BAGNA
Tajemnicze Lustrzane Bagna...
Pamiętam ,że bagna podobne do tych są w Stajni Marzeń. Jeśli dobrze pamiętam to letniej lub jesiennej. Byli tam także ludzie z Dark Core których wóz utknął w bagnie. Bagna możemy spotkać w wiosennej przygodzie ale nie możemy się do nich zbliżyć ponieważ są na niedostępnym terenie. (W każdej części SM odkrywamy inny kawałek mapy Jorvik, troszkę innej niż mapy Jorvik na SSO ale o tym kiedy indziej.) Myślę ,że te bagna będą związane z G.E.D (Globalną Energetyczną Dominacją) lub Dark Core.

WIOSKA KSIĘŻYCOWY SIERP
To będzie najkrótsza wypowiedź. Nazwa jest ładna i tajemnicza zarazem. Zgaduję ,że będzie to wioska w której ludzie utrzymują się głównie z rolnictwa owiana jakąś tajemnicą. Teraz jak tak sobie myślę to symbolem Lindy jest księżyc. Może okaże się ,że ona z tej wioski pochodzi? Pasuje.

i tajemniczy FORT MARIA...
Na początku myślałam ,ze Fort Maria będzie podobny do Jarlaheim. Ale zmieniłam zdanie gdy przeczytałam "Fort Maria jest nadal zablokowany i nikt nie miał do niego dostępu przez lata. Wśród mieszkańców krąży plotka, że kto przekroczył mury fortu, nigdy z niego nie powrócił..." Tu się zatrzymamy. Gdy czytałam na blogu Pauli Wolf (Znajdziecie w polecanych) o wyścigu przez nową grań i dowiedziałam się ,że w plikach można już znaleźć rzeczy jeszcze nie dodane do SSO postanowiłam ,ze sama trochę pogrzebię. Znalazłam ciekawą rzecz.
Knight to rycerz. Założę się ,ze spotkamy go w Forcie Maria. 


Teraz PROWADZENIE KONIA
Długo wyczekiwaliśmy tej funkcji. "funkcja prowadzenia konia, który będzie podążał za postacią, delikatnie prowadzony za ogłowie."Nie mogę się doczekać! Ciekawe czy można  też będzie go lonżować? Nie wiemy wiele. Mogliby dać jakiś zrzut ekranu.



NOWY KLUB JEŹDZIECKI. 
Nigdy nie przepadałam za Bob Cat Girls. Są zuchwałe i niemiłe. Tak jak banda zarozumiałych dziewczyn która znajdzie się w każdej szkole, tyle ,że one jeżdżą konno. Mam nadzieję ,że ten klub będzie lepszy. A może będą bardziej zarozumiałe? Ciekawe. Może będziemy musiały wybrać między klubami? Może będzie tak ,ze Bob Cats będą popularniejsze ale bardziej zarozumiałe a drugi klub mniej znany ale osoby tam będą milsze i będziemy musieli bardziej "ugrzecznić" Lorettę i ich przyjaciółek lub zdobyć popularność dla klubu z Epony? Nie mogę się doczekać :3



NOWE ZADANIA Z G.E.D
Zdjęcia z biura G.E.D były w pierwszej zajawce nowego terenu kiedy nie wiedzieliśmy nawet gdzie się znajduje. Pamiętam słowa Pana Kembella z ostatnich misji z tą grupą. "Jeszcze powrócę" myślałam ,że mówił to nieraz i ,że to na prawdę był koniec ale jak się okazało nie miałam racji. A to ,ze jak napisali "zadania związane z G.E.D., które będą rozwijać dalszą historię Star Stable" dla mnie jest dowodem ,że ja i większość blogerów o SSO znających "Teorię drzwi do podziemi" Lub teorię gwiazdek"  mieliśmy rację jeśli chodzi o współpracę G.E.D z DC. w końcu główny wątek gry to Jeźdźcy dusz, Garnok i DC. Skoro G.E.D znani już jako źli kolesie, biorą udział w wątku głównym to raczej będą współpracować z Dark Core o mrocznych planach a nie Strażnikami Aideen strzegącymi sekretów Jorvik no nie?

To na razie tyle. Co sądzicie o nowym terenie? Spróbuję też znaleźć czas na małą zmianę wyglądu bloga. 
Trzymajcie się!
Kara




1 komentarz:

  1. Troszkę się rozpisałam. Przepraszam za błędy ortograficzne i gramatyczne ale gdy pisałam czas mnie gonił a jak to ja musiałam wypowiedzieć się na każdy temat. :"}

    OdpowiedzUsuń