wtorek, 17 listopada 2015

Czekając na Eponę...

Hej!
Chyba wszyscy z nas nie mogą się doczekać otwarcia Epony które ma nastąpić już jutro! Na facebooku, team ujawnił kilka zdjęć postaci jakie tam znajdziecie oraz krótkie opisy.

oto one:
SUNSHINE
Co możemy powiedzieć na temat Sunshine? Jest trochę zakręcona, trochę nie z tego świata, ale oczywiście chce dobrze. Będzie szczególnie pomocna w naprawianiu jednego, całkiem sporego problemu. Niech nie zwiedzie Cię jej hipisowski styl!

Mi trochę przypomina Disneyowską Pocahontas...

BRACIA BUTTERGOOD
Ta trójka tutaj to bracia należący do rodziny Buttergood. Żyją na Maślanym Wzgórzu, a ich rodzina była częścią potężnej arystokracji Epony przez pokolenia. Rodzina posiada swoje mroczne sekrety, którymi kieruje teraz Junior Buttergood. Nie powstrzyma go nic i nikt... Jednak nie wszyscy z rodziny są źli...
Pewnie ten w szarej koszuli.

IVAN DRAKE
Tym razem nie do końca najmilszy mieszkaniec Epony...
Głośny, dokuczliwy i niemiły koleś. Ivan Drake czyni życie naszych przyjaciół w Eponie naprawdę ciężkim. Samo nazwisko sprawia, że będziecie chcieli go powstrzymać!
Jak można się domyślić jest spokrewniony z Panią Drake od G.E.D Chm..

PROFESOR HAYEDEN
Człowiek ten ma tylko jeden zestaw przyjaciół. Insekty. Nie ma czasu dla nikogo innego, nie licząc jego ulubionego zwierzaka - Alberty. Jest szczęśliwy tylko wtedy, kiedy jest nieszczęśliwy i cały czas powtarza, "Kiedyś dobrze się bawiłem... Było OKROPNIE".
Hah. To chyba pierwszy pesymista w grze. Przynajmniej coś nowego "Kiedyś dobrze się bawiłem... Było OKROPNIE!" xD

Kogo i co jeszcze spotkamy w Eponie? Oczywiście nagram filmik z moich przygód w nowej lokalizacji :3
Jak wam leci szkoła? Mi ciężko ale dziś moje jedyna praca domowa to ironia losu ściągnąć program który mi się przyda do nagrywania i nauczyć się go obsługiwać ;).
Papa!
Kara.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz