piątek, 27 listopada 2015

Nowy Polski serwer! Nowe misje w Eponie!

Cześć wszystkim!
Trochę mnie nie było. Miałam zawrót głowy ze szkołą i innymi rzeczami w moim życiu osobistym.
Gdy mnie nie było dodano aż trzy nowości! Nowe misje w Eponie, Świąteczne misje i NOWY SERWER!!!
Gracze początkujący nie rozumieją dlaczego szczęście jest tak wielkie. Zaraz wytłumaczę:
1. SSO m coraz więcej graczy i słabsze komputery ciężko to znoszą. Każdy nowy serwer to mniej graczy na naszym a za tym idzie poprawa rozgrywki i mniej lagów.
2. To znaczy ,ze Support NAMI się zajął chociaż to nie jest gra Polska! :).

Misje świąteczne są takie same jak w zeszłym roku. W Jarlaheim jest Mikołaj który daje nam prezenty za świąteczne życzenia.
JAK TO DZIAŁA

- Trzy "Fragmenty Świąteczne" mogą być zamienione na "Świąteczne Życzenie". (Wymieniamy u Mikołaja)
- Jedno "Świąteczne Życzenie" może być zamienione na świąteczny prezent od Mikołaja. (Wymieniamy w worku Mikołaja)
- Aby dokonać wymiany, musisz posiadać fragmenty lub życzenia w swoim plecaku. 
- Musisz być Star Rider i grać wystarczająco długo, aby mieć dostęp do Jarlaheim.
Fragmenty świąteczne są srebrne a Świąteczne życzenia złote. Oba dostajemy za misje dodane na święta.

Mamy też nowe misje w eponie. Poznajemy Profesora Hayeden'a. Nie miałam okazji jeszcze okazji ich zrobić bo mój komputer  wariuje w tej lokalizacji ale spróbuję w weekend.

Jak tam u was? Mam nadzieję ,że dobrze :)
Na razie!
Kara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz