środa, 27 stycznia 2016

"Największe końskie hity" i "Kim jestem? 3"

Cześć!
Dziś, nie ma żadnych misji ale za to dodano nowe konie. Są to znane nam rasy, ale troszkę odmienione. Są trzy: Morgan, Shire i Arab. Znajdziemy je w księżycowym sierpie

Sprawdź piękne wersje Waszych ulubionych ras!
Sprawdź piękne wersje Waszych ulubionych ras!

Mi najbardziej podoba się Arab a wam?

No i kolejna część "kim jestem" 

Miałam wiele braci i sióstr na wyspie Jorvik, ale większość zginęła.
Mam go na wzgórzu strachów,
 W Górach Jodłowego Gaju,
A jeden ma być w mroźnej dolinie uśpiony.
Straciłam męża, z którym dzieliłam los.
Pomogłam ci w czymś bardzo ważnym,
a ty w zamian pomogłaś mi w rozmowie,
Z moim rodzącym złote jabłka znajomym.
Kim jestem?

Fabuła się kłania :D
Zaczynam się też zastanawiać czy nie zacząć sama robić memów do SSO. Jak sądzicie? I jeszcze jedno pytanko - opowiedzieć wam coś o Jor-Jitsu? (ostatnia aktualizacja z Rickym). Na wszystkie pytanie możecie odpowiedzieć w komentarzach.
Papa!
Kara

2 komentarze: