środa, 20 stycznia 2016

Teoria - Ceremonia światła, jak będzie wyglądać?

Cześć!
Od dziś teorie dodaję na obu moich blogach. Napiszę wam o czymś, nad czym zaczęłam się zastanawiać w  szkole, jak będą wyglądać ceremonia światła i jej odwrotność? Napisałam to w szkole :P

CZ 1 - Odwrócona jest sztuczna
Jeźdźcy dusz, do ceremonii światła potrzebują swoich specjalnych koni rasy gwiezdnej z Pandorii. Wiec jeźdźcy mroku do odwróconej ceremonii oczywiście też. Jednak ich konie są tworzone przez kogoś tzn.: kiedyś konie jeźdźców mroku tworzyła Pi z prawdziwych koni, ale po daniu jej złotego jabłka stała się dobra. Teraz zajmuje się tym Darko, kolejny demon, ale z tego co wiadomo on może je ,że tak powiem "wyczarować z powietrza". Podejrzewam ,że "odwrócona ceremonia światła" nie jest ,że tak powiem prawdziwa, tylko Sands  wymyślił ,że zrobi przeciwieństwo ceremonii światła, po tym jak nie udała mu się próba uwolnienia Garnocka za pomocą Tin-Cana (tego dowiedziałam się w jednym z komentarzy w teoriach).

CZ2 - Tak to będzie wyglądać.
Teraz, napiszę jak wyobrażam sobie przebieg wydarzeń podczas ceremonii:

Miejsce: Kamienny Krąg, Pod kamieniami runicznymi w Valedale, lub przy samym więzieniu Garnocka (w to najbardziej wieżę i do tego dopasowałam plan wydarzeń)

Wydarzenia:
1.Lisa, Linda, Alex i Anna ustawią się w koło. Każda będzie trzymać część utraconej księgi ceremonii. My będziemy w środku koła, w rękach będziemy mieć światło, oraz harfę Aideen.

2.Powiemy jakieś zaklęcie, i otworzy się Pandoryczna szczelina, będziemy musieli ją zamknąć. To będzie pierwszy krok do osłabienia Garnocka.

3. Będziemy musiały tak jak Aideen, pobiec przez ocean ale w stronę więzienia Garnocka. Jednak nasze zadanie będzie podwójnie trudne. Będziemy musiały grać na harfie aby nie utonąć, a światłem Aideen walczyć z potworami z Pandorii.

4. Gdy dojedziemy do więzienia Garnka, skierujemy w niego światło...

Tak to ja sobie wyobrażam niestety mam za mało "danych" aby opisać odwróconą ceremonię. (chyba ,że to będzie dokładna odwrotność tej prawdziwej xd).
A wy jak sobie wyobrażacie przebieg tych zdarzeń? Kto wie może wasze przypuszczenie się spełni... W końcu twórcy są bardzo kreatywni. Piszcie w komentarzach!
Na razie!
Cadence

1 komentarz: