środa, 20 stycznia 2016

W KOŃCU coś w Eponie!

Cześć,
Nareszcie, możemy kontynuować zadania w Eponie! Wkleję aktualność, ale kolorem różowym będę dopisywała od siebie różne rzeczy.

Witajcie w tym tygodniu aktualizacji, której akcja skupi się w Eponie...

Nowe zadania w Eponie!
Ricky Winterwell, były ekspert Jorvik w Jor-Jitsu
(Chyba jakaś Jorveska odmiana Ju-Jitsu) znów potrzebuje Twojej pomocy. Kiedy ostatni raz spotkaliśmy go w Eponie, dowiedzieliśmy się o planach ratowania stajni. Wygląda na to, że tym razem potrzebuje on Twojej pomocy, aby spełnić swoje marzenia! 

Ricky musi nauczyć się więcej o koniach?!
Ricky musi nauczyć się więcej o koniach?! WTF?

Musisz przypomnieć Ricky'emu jego najlepsze końskie umiejętności. Oprócz tego na swojej drodze spotkasz okropnego Ivana Drake. Wybaczcie. (Może dostaniemy się do biura G.E.D które było w zapowiedzi Epony?)
Twoja reputacja w Nowej Grani musi być co najmniej na poziomie "Towarzyska", a także musisz (umieścić) listy Ricky'ego w skrzynce, aby móc zacząć nowe zadania. Powodzenia! 

Now(e) rzeczy w centrum handlowym!
Nowe rzeczy pojawiły się w centrum handlowym, dlatego sprawdźcie czy znajdziecie coś modnego na 2016 rok!

Targ koni
Eddie i Ferdinand znów byli w drodze i będą gotowi na otwarcie w następnym tygodniu, na Arenie Stajni Jorvik. 

Cudownego tygodnia!
Uściski od zespołu Star Stable
Troszkę wybrakowany ten tekst :"D ja zaraz wchodzę może mi się jeszcze SR nie skończył. Gdy dodawałam "komentarze" do tekstu zaczęłam się ciekawić czy może odwiedzimy stare stajnie rodziny Winterwell?
Zanim was opuszczę, mam jeszcze jedno pytanie. Co proponujecie mi jeszcze dawać na bloga? Jedyne oprócz aktualizacji co daję to opowiadanie i ogłoszenia. Chcę pisać więcej ale nie chcę też ściągać z innych blogów. Macie jakieś pomysły?
Proszę was o propozycje. Do napisania!
Kara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz