czwartek, 10 września 2015

Aktualizacje... i prośba ZNOWU


Hej!
Przepraszam, ,że wczoraj nie dałam aktualizacji ale nie miałam okazji nawet tyknąć komputera. Daję więc je dzisiaj. Później napiszę więcej :D

Uciekający szczeniak!
‎2015‎-‎09‎-‎09‎ ‎08‎:‎00‎:‎00
Witajcie w tym tygodniu aktualizacji!

Szczeniak na gigancie
Pamiętacie, jak ostatnio pomagaliście Jennie znaleźć jej zagubionego kotka? Wygląda na to, że Strażnik w Forcie Pinta zaczął panikować, ponieważ jego mały piesek gdzieś zniknął. Pojedź do Fortu Pinta i BACZNOŚĆ! Sprawdź czy możesz mu pomóc.

BACZNOŚĆ! Strażnik w Forcie Pinta potrzebuje Twojej pomocy!
BACZNOŚĆ! Strażnik w Forcie Pinta potrzebuje Twojej pomocy!

Aby wziąć udział w tym zabawnym mini zadaniu, musisz ukończyć to, w którym pomagasz Strażnikowi zlokalizować zaginione zwierzęta.

Wyposażenie! Ubrania! Dekoracje!
Centrum handlowe otrzymało właśnie nową dostawę, zarówno wyposażenia dla koni, ubrań i dekoracji. Wskocz do autobusu do Jorvik City Plaza i sprawdź, co pojawiło się na półkach.

Targ koni
Eddie i Ferdinand są gotowi do handlu, dlatego pojedź przywitać się z nimi w Srebrnej Polanie.

Nowa aplikacja na pulpit
Sporo osób pytało nas, jak będzie wyglądać nowa aplikacja na pulpit. Ze względu na ostatnie poprawki, które pozostały naszym deweloperom, możemy ujawnić zajawkę, jak będzie to teraz wyglądało. Ciekawi? Sprawdźcie wideo!



Nie tylko wygląda uroczo, ale zapewni o wiele bardziej stabilny dostęp do gry, który często był problemem, kiedy używaliście przeglądarek internetowych.

Miejcie oczy szeroko otwarte na nowe wieści w sprawie aplikacji!

Cudownego tygodnia!
Uściski od całego zespołu Star Stable

A teraz ja piszę :D. Zadania... szczerze to po tym jak się dowiedziałam ,że na jesień będą misje z Anną i nowa lokalizacja której nazwy nikt nie zna ( No wiadomo ,że nikt nie wie ,że to urodzajne hrabstwa XD ) Każda aktualizacja to coraz większe rozczarowanie :(. Chciałam jeszcze poinformować, że może założę bloga o jeździe konnej. I tak jak często: PROSZĘ WAS O DAWANIE ZNAKU ŻYCIA NA TYM BLOGU BO GDYBY NIE STSTYSTYKI , TO BYM MYŚLAŁA ,ŻE NIKT TU NIE WCHODZI. Niektórzy, widocznie zerkają na mojego bloga co jakiś czas. Nie wiem czy pokpić z niego z koleżankami, czy po to aby czegoś się dowiedzieć. Jeśli wam się podoba KOMENTUJCIE, jeśli wam się nie podoba KOMENTUJCIE DLACZEGO. Ustawiłam tak, aby każdy, nie ważne czy ma konto na tej witrynie, czy na google, czy na tym i na tym, a nawet bez posiadania żadnego z tych kont może komentować. Więc proszę was o to i mam nadzieję ,że ktoś coś napisze, nawet krytykę, byle by nie składała się ona z przekleństw i słów obraźliwych no i pomogła by na zdobywanie czytelników.

Troszkę się rozpisałam :). Mam nadzieję ,że ktoś coś napisze.
Ja kończę.
Kara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz