wtorek, 22 września 2015

Ciekawostki ze Starshine

Hej!
Pooglądałam sobie Starshine i dziś podzielę się tym o czym się dowiedziałam:


To jest zrzut ekranu z 2 części  Starshine "Tajemnica Sosnowego Wzgórza" Linda znajduje kartkę pokazującą plany DC - Wyciągnięcie Garnoka z głębi oceanu.
Czyli już wiemy ,że Garnok jest uwięziony pod wodą.


Następny zrzut pochodzi z trzeciej części gry. Jej tytułu niestety nie pamiętam gdyż gra nie ma wersji polskiej i tytuł jest po angielsku.
Nie jestem na tyle dobra z anglika, aby udało mi się odczytać dlaczego, ale to dziwne ,że Darek ( Inaczej pracownik Dark Core ) blokuje drogę do biblioteki...

To także pochodzi z części trzeciej. Ogólnie, rozgrywka zaczyna się od tego ,że Anna, bierze udział w jakiejś sesji zdjęciowej. Znacie tą śliczną buźkę na zdjęciu?


Tak, ci co drugi raz byli u DC wiedzą ,że to Katja - Pandoryczny duszek. Jak się można dowiedzieć w ostatniej części gry- Katja chodzi z naszymi bohaterkami do szkoły!
Nie wiem czy wiecie, Garnok jest uwięziony pod wodą. To są plany Dark Core przedstawiające jego uwolnienie.


A teraz ciekawostka...Garnok to ośmiornica!?
W 4 części Starshine, podczas wyścigu z Katją, dziwne macki przeszkadzały Alex. Podejrzewam, że albo Garnek to ośmiornica, albo może przybrać jej postać. Logiczne skoro jest uwięziony w morzu.

Ja na razie kończę. Do napisania!
Kara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz