niedziela, 27 września 2015

Czwarty kod i info o nowej lokalizacji!

Hej!
Do filmiku zawierający 4 kod z okazji urodzin SSO pojawiły się też informacje na temat nowej lokalizacji!
Poznajcie FORT MARIA w południowej części URODZAJNYCH HRABSTW!  A więc prawdziwe było moje pierwsze podejrzenie jak i większości graczy! Pani Ola nie umie kłamać :D
Ale coś jest nie tak... Na zdjęciach które były w zajawce było widać obserwatorium a z UH nie ma szans ,żeby je zobaczyć! Chyba ,że... to właśnie Fort Maria lub jeszcze inny budynek widzieliśmy ze zdjęcia. A może... W to wątpię, dodadzą i miejsce za obserwatorium i UH ale nie sądzę aby tak było.
Obejrzyjcie sobie wideo!


Prezentuje się fajnie... Nieprawdaż?  Jedyne czego mi brak do szczęścia to Star Rider. Ale obiecałam sobie ,że sobie z nim odpuszczę aż do dodania lokalizacji bo mam 17 level i nic do roboty. Ja narazię kończę, cieszycie się? Czy jak tylko dodadzą UH będziecie móc cieszyć się nowymi zadaniami?
Kara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz