piątek, 18 września 2015

Przegląd aktualizacji!

Hej!
Przepraszam za to ,że wczoraj nie dałam posta z przeglądem. Nie mogłam nagrać filmiku, bo od tego ulepszonego Fortu Pinta miałam straszliwe lagi, nawet gdy obniżyłam grafikę na maksa. Ale bez wątpienia, grafikom trzeba pogratulować. FP zawsze był moim ulubionym miejscem w SSO ale teraz jest cudowny! Ale najpierw przejdźmy do misji.

1.Zaczyna się od tego, że James nie może znaleźć portfela. Wysyła nas na poszukiwania, ale nic nie znajdujemy.
2. Nagle zauważamy na ziemi kawałki banana, jedziemy za nimi i znajdujemy... Małpkę!
3. Małpka ucieka, i mamy wyścig. Gdy go przejdziemy, spotykamy iluzjonistkę Isabel Figg.
4. Prosi nas, abyśmy oddali portfel Jamesa, a także inne rzeczy które skradła małpka.
5. Rozmawiamy z nią, i uczy nas prostej sztuczki z kartami.
6. Wysyła nas do Jamesa, aby poprosić o pozwolenie na występ, gdy on daje zgodę, pomagamy jej przygotować scenę.
7.Następna misja, jest dostępna następnego dnia. Isabel daje pokaz, który bardzo się podoba widzom ( Ale mnie nie, bo musimy tylko pokazać sztuczkę z kartami i odpalić fajerwerki, których prawie nie widać za dnia )
8. Zbieramy do kapelusza pieniądze od widzów. Z tą misję dostajemy taki kapelutek czarodzieja.
9. Iluzjonistka nam dziękuje, i dostajemy oprócz magiczną sukienkę.

A teraz coś o Isabel: Małpka która ukradła portfel Jamesa należy do niej. Nazywa się Diggory i gdy się nudzi, kradnie wszystko co popadnie. Isabel, względem zachowania, jest nawet fajna, ale cały czas zwraca się do nas"złotko", "serduszko" i mówi "cmok, cmok" jak jest zadowolona. Ale nie cmoka tylko mówi cmok cmok. Jak dla mnie ona zdecydowanie przesładza!
Chce ona zostać uczennicą wielkiego Ydrisa. Ja osobiście podejrzewam go o to ,że jest zły, ponieważ latają wokół niego Pandoryczne gwiazdki. Albo Isabel nie ma pojęcia, kim jest jej idol, albo wręcz przeciwnie: Ma pojęcie, i gdyby wiedziała ,że jesteśmy piątym jeźdźcem dusz, zrobiłaby nam coś i sparaliżowaną czy coś w tym stylu, oddała Ydrisowi  w zamian za pracę u niego, a on oddał by nas w łapy Dark Core. Chm... Może napiszę o tym teorię na mym blogu z teoriami...



A teraz o odnowionym forcie pinta. Nie będę opisywała wszystkiego, tylko najbardziej istotne zmiany.


W oczy bardzo się rzuca, zmian wyglądu stajni. Wygląda bardziej elegancko i profesjonalnie. Okrągłe drzwi i zaokrąglone wejście do stajni i bruk przed jej budynkiem. Większa przestrzeń.


Są też drewniane schodki prowadzące na plażę.






Dodano też schodki na niedostępną do tond wierzę.




Za kawiarnią fp jest dróżka...




















Prowadząca do wyższej części wieży...
Z balkonem na super widok...

Za drugą wieżą jest "urwana" ścieżka


Po drugiej stronie jest coś takiego. Widziałam jak ktoś łaził po tym "mostku" ale nie umiem na niego wskoczyć. A zadanie na dodatek utrudniają ogromne lagi spowodowane  poziomem grafiki. Mimo iż na tym zdjęciu grafika jest zmniejszona  ( Co można poznać po czarnej wodzie ) Nadal strasznie lagowało.

Oprócz tych ogromnych lagów straszne podobają mi się zmiany w FP. :)

Robienie tego zajęło mi dwa dni z powodu braku czasu. Szkoła goni a ja chcę do koni! Na szczęście nadszedł weekend i będę miała więcej czasu.
Na razie!
Kara.
PS Co wy na to aby były jakieś gry? Piszcie w komentarzach propozycje. A jeśli żadnych nie będzie (tak jak zwykle) Zrobię VS.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz