wtorek, 29 września 2015

Zdobywca gór Jora i moje myśli na temat słynnego buga

Hej!
Jakiś czas temu kupiłam w JCP zestaw niby do wspinania po górach Jora. Dam jego zdjęcie i jeszcze coś napiszę.
Zdjęcie zrobiłam w Jorvik City Plaza ponieważ nie miałam wtedy SR ( Z resztą nadal nie mam ) a gór które by się nadawały nie dodano. W tym wypadku myślałam bardziej o przydatności niż o wyglądzie. Ale jeśli kiedyś dodadzą GJ można się w coś takiego ubrać aby bardziej się wczuć klimat.
A propos Gór Jora... Nie wiem jak z wami ale jak wychodzę z garderoby w sklepie z ubraniami w Jorvik City to mi się pokazuje na ekranie napis "Góry Jora" kiedyś tak nie było! Myślę ,ze albo zostaną dodane jakoś razem z UH ale to mało możliwe, raczej mają one być następną nową lokalizacją a praca nad nowym terenem zajmuje tyle ,że już zaczęli ( Nowy teren wychodzi mniej więcej co rok na Jesieni )

Zrobiłam też to co trzeba zrobić aby dostać się na zamknięte tereny. Jednak nie szłam nigdzie bo nie mam SR i możliwe ,że na osoby bez niego nie działa blokada na UH, ale blokada na miejsca dla Star Riders może działać. Zajęłam się testowaniem buga na inne sposoby. Zmian było niewiele co jest dziwne jak na buga. Zupełnie jakby ten bug był specjalnie aby pozwolić graczom odkrywać zamknięte tereny byśmy mogli pisać więcej teorii o tym jaka może być przyszła fabuła gry. Może nawet się wzorują na tych naszych teoriach wymyślając przyszłą fabułę! A teraz podam wam jaki jest bug:
- Nie możemy wsiadać, opiekować się koniem  tak jakby go nie było, ale go widzimy i nie przenikamy więc jednak tam jest.
- Możemy przenikać przez bariery zagradzające zamknięte tereny, ale wolałam nie testować czy dotyczy to osób bez Star Rider
- Możemy rozmawiać z NPC i przyjmować od nich zadania.
- Nie możemy się ścigać, do tego jest wymagany koń.
- Nie możemy wejść do stajni macierzystej bo nie jesteśmy na koniu.
- Możemy napełniać wody do wiadra.
- Możemy używać rzeczy z inwentarza.
A więc nie zmienia się nic poza tym ,że nie możemy wykonywać interakcji z koniem i przenikamy przez bariery do zamkniętych terenów. Doprawdy dziwny bug... Zauważyliście jeszcze jakieś rzeczy w tym bugu które się różnią od "czystej" gry?
Kara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz