wtorek, 19 marca 2019

Czego brakuje mi w SSO?

Witam! 

Zastanawialiście się kiedyś, co uczyniłoby grę przyjemniejszą? Ja owszem i to całkiem sporo, właśnie dziś chcę z wami o tym porozmawiać!



  • Zakładka na Strój Klubowy

Jesteś zmęczona/y lataniem po całym Jorvik w poszukiwaniu stroju, konia, lub sprzętu klubowego? Taka zakładka ułatwiłaby ci życie! 

Jak ona działa?

Gdy uruchomisz stronę klubu, jedna z zakładek byłaby przeznaczona na strój, konia i sprzęt. Wyglądaja one bardzo podobnie jak karty konia i postaci. Klikając na napis "KUP KONIA" lub konkretny element ekwipunku możesz go kupić, oczywiście o ile spełniasz wymagania, takie jak odblokowanie danej lokalizacji, poziom. W skrócie chodzi o to, aby nie musieć latać od sklepu do sklepu. 


  • Dom postaci 

Kiedy pierwszy raz użyłam opcji przespania się do następnego dnia, myślałam że przedtem wejdę do jakiegoś domku dla postaci. Mamy już meble, sklep w Upadku Gubernatora, jednak pokoju... brak. Myślę, że jest to funkcja która nie powinna zajmować tak długo do przygotowania tak dużej ekipie dlatego dziwi mnie, że jeszcze tego  nie wprowadzili.

  • Smakołyki z bonusami

W Stajni Marzeń, grze na podstawie której zostało zrobione SSO, mamy możliwości zbierania owoców i ziół, które po podaniu dla konia dają nam kilkuminutowy bonus do np. Szybkości albo skoków. Mamy w SSO sady, dlaczego nie możemy zbierać w nich owoców? Marzy mi się chociaż event w którym można zdobyć takie specjalne jedzenie dla konia, osobiście zrobiłabym zapasy, poczekałabym aż event stałby się przeszłością i zaczęła nagminnie używać ich na cs.


  • "Autopilot"

Coś takiego spotkałam w wielu mmorpg w które grałam. A jest to proste. Klikasz punkt na mapie, a twoja postać automatycznie obiera najprostszą dostępną drogę. Zaoszczędziłoby to graczom dużo czasu. Wyobraź sobie, że jesteś w JG, każesz swojej postaci jechać do następnego punktu trasy treningowej, a ty w tym czasie możesz spokojnie pójść do toalety. Wracasz i twoja postać już jest  w Mistfall gotowa do startu biegu na orientację. 



Jest to tylko kilka pomysłów które tkwią w mojej głowie. O ile dom graczy jest często wspominany, to resztę rzeczy wymyśliłam sama, przynajmniej nie widziałam innych graczy żeby się tego domagali (aczkolwiek spotkały się z pozytywnym odzewem kiedy mówiłam o nich na grupach na fb)

A wy, macie jakieś wymarzone rzeczy które chcielibyście zobaczyć w SSO? Koniecznie dajcie znać w komach :3

Do następnego!

Cadence

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz