środa, 13 marca 2019

Pamięta ktoś?

Witam!

Pamięta ktoś starą dobrą Cadence? Pewnie nie. Jednak powracam!
Mam LT, mimo ukończenia wszystkich misji chętnie gram w SSO, myślę też nad założeniem swojego klubu. Dojrzałam też i chcę prowadzić ten blog w nieco inny sposób niż kiedyś:

A oto kilka podstawowych info:
1. Blog z teoriami został usuniety, ponieważ jego zawartość zazwyczaj była ściągnięta lub nie trzymała się kupy.
2. Nie znajdziesz tutaj poradników takich jak gdzie znaleźć gwiazdki, szczeliny pandoryczne czy pająki. To jest na wieeelu innych, popularniejszych blogach.
3. W takim razie co będzie? Moje przemyślenia dotyczące aktualizacji, misji, luźne pogaduchy.
4. Bloga mam zamiar reaktywować w następną środę, teraz popracuję nad m.in. wyglądem bloga.

Więc...to tyle. Do następnej środy!

Cadence


2 komentarze:

  1. Sylvie Applerock14 marca 2019 06:34

    Och, Cadence, wracasz! Jejku, jak ja dawno nie byłam na Twoim blogu... W sumie, na dość długo rzuciłam blogosferę... Oj, tyle się pozmieniało. Nie powiem, brakuje mi trochę tego Twojego róźu. W ogóle, blogi się posypały. Katelyn Greencake, Kate Rainpaw... Chyba z tych starych, dobrych blogerek została tylko Melissa Seahall, ale i ona dodaje post raz na ruski rok. Bloga Danieli Moonwood (Danio) nie mogę nawet znaleźć, zostały już chyba tylko konta na YT i asku... W sumie, ja też już nie bloguję może jakieś... Dwa lata? Coś koło tego. Więc Ty się trzymaj kochana i spraw, żeby blogosfera ożyła ;D I oddaj swoje teorie, bo uwielbiałam je czytać <3
    Pozdro,
    Sylvie Applerock

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!^^

      Obecnie pracuję nad wyglądem bloga i na to akurat jestem zajarana, nie wiem czy podobnie będzie z samym pisaniem ^^" ale postaram się! Ale narazie próbuję rozwiązać problem z nie działajacymi gadżetami, jak muzyka czy kursor...:/ ani na komputerze ani na telefonie nie mogę ich dodać.

      Co do teorii, blog z nimi nadal istnieje, tylko jest ukryty, więc może poczytam je sobie i zrobię remake niektórych. Może też wymyślę jakąś dotyczącą Anne... Na pewno wiem, że jak będą teorie to na tym samym blogu, nie na oddzielnym.

      Naprawdę dziękuję za wsparcie, takie komentarze bardzo motywują ^w^

      Usuń