środa, 20 marca 2019

O źrebakach słów kilka!

Witam!


Tak jak obiecałam, ogarnęłam już temat źrebaków i teraz napiszę co myślę o całej aktu!

Zacznijmy od lokalizacji źrebaków:

1. Obok Domu Jaspera w Moorland  (tutorial)
2. Na padoku druidów w Valedale 
3. W winnicy srebrnej polanu, na padoku
4.Na padoku w Misfall 


Dobra, to teraz przejdźmy do procesu opiekowania się źrebakiem.
Na padoku stoi klacz. Przy wejściu na padok jest żółty wykrzyknik, który pozwoli nam rozpocząć misję. Musimy powoli zbliżać się do klaczy aby dotrzymać jej towarzystwa, aż ta się oźrebi.

I tutaj mała uwaga, komunikat o narodzinach źrebaka wyświetla się po angielsku. Wydaje mi się, że nie jest to celowy zabieg, a przeoczenie tłumaczy.


Kiedy już narodzi się źrebak, pojawia nam się takie okno:
Na początku dostępną mamy tylko opcję "Nakarm", potem możemy także przytulić źrebaka i go trenować. Opcja "podążaj" zostaje odblokowana dopiero jak w pełni zaprzyjaźnimy się ze źrebakiem.

W oknie mamy też informację czego źrebak w danej chwili potrzebuje, a w nagrodę za zaprzyjaźnienie się z nim dostajemy 500 szylingów, czyli w sumie możemy dostać 2000. 

Aczkolwiek zapowiadają, że w przyszłości pojawi się ich więcej :3


Co ja myślę o aktualizacji?

Przyjemna, chociaż nagroda 500 szylingów niezbyt mnie satysfakcjonuje (chociaż to trochę dużo). Marzyła mi się raczej możliwość kupienia takiego źrebaka, podobnie jak w Star Stable Horses. 

Chooociaż, może w przyszłości będzie event pozwalający nam adoptować wcześniej oswojone źrebaki? Szczerze wątpię, ale fajnie by było.



A wy, co myślicie o ostatniej aktualizacji? Dajcie znać w komentarzach! 

Do zobaczenia~ 
Cadence





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz