niedziela, 17 marca 2019

Sesyja przedpowrotowa

Witam!


Jak zwalczyć nudę w SSO? Między innymi robiąc zdjęcia! Do oficjalnego powrotu bloga zostały jeszcze trzy dni, ale zawsze mogę zacząć postować wcześniej uwu


Więc oto moje malutkie dzieUa sztuki zrobione dwa dni temu:




Jeśli gdzieś nasza samotna postać miałaby zostać zaatakowana, to właśnie w lesie Mistfall. Bardzo mi się podoba szczególnie drugie zdjęcie. Oczywiście efekt byłby lepszy gdyby nasza postać miała pokazujący emocje wyraz twarzy, ale i tak!






Reszta póz już raczej typowa dla sesji zdjęciowej postaci. Jak widzicie, wszystkie zostały wykonane bez konia. Dlaczego? Taką miałam zachciankę. Dlaczego w mistfall? Gdyż uważam, że jest to fotogeniczna i piękna lokalizacja, a strój ktory obecnie ma na sobie moja postać pasuje do jego klimatu. 


Co do postaci, mam zmaiar wstawić tutaj swoje przemyślenia na temat odnawiania Jorvik, postaci, koni i tak dalej. Mam nadzieję że zostaniecie na bierząco i również podzielcie się ze mną swoimi przemyśleniami!

Do zobaczenia
Cadence 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz